21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)
Програмовий зміст: сприяти елементарному розумінню дітьми взаємозумовленостей
компонентів живої природи. Продовжувати знайомити дітей із загадковим світом
природи, дати уявлення про те, що ліс – цілісна система, де кожний живий
організм має своє значення. Удосконалювати вміння складати описову розповідь
за допомогою мнемотаблиць. Розвивати асоціативне, абстрактне та логічне
мислення, уміння зіставляти, порівнювати предмети або явища і знаходити в них
схожість, встановлювати причиново-наслідкові зв’язки між об’єктами та явищами.
Закріпити знання про різноманіття птахів, їх класифікацію. Закріпити вміння
розрізняти і класифікувати рослини (дерева, кущі, квіти), співвідносити дерева
з їх листочками і плодами. Закріпити знання дітей про збільшувальне скло, його
можливості; дрібних представників тваринного світу (комах),шкоду та користь ,
яку вони приносять. Виховувати екологічне мислення, любов до природи.
Коментарі
Дописати коментар