Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі. Тема: Число і цифра 9. Утворення числа 9
Дитина
в сенсорно – пізнавальному просторі.
Тема:
Число і цифра 9. Утворення
числа 9
Програмовий зміст: ознайомити з утворенням числа 9, цифрою9; продовжити
формувати навички кількісної та порядкової лічби; вправляти в утворенні кожного
наступного числа шляхом додавання одиниці; закріплювати вміння орієнтуватися у
просторі; розвивати довільну увагу; виховувати любов до тварин, цікавість.
Матеріал: магнітна дошка або фланелеграф; вісім фігурок тварин (мавпа, кішка, собака,
віслюк, тигр, кінь, ведмідь, слон), на яких зображені цифри від 1 до 9;
незакінчений малюнок гусениць; палички для лічби; роздавальний: набір квадратів синього (8 шт.) і зеленого (1 шт.)
кольорів; картка із цифрою 9 для розфарбовування; картки із цифрами від й до 9;
палички для лічби; олівці.
Структура заняття
1. Організаційний момент
2. Дидактична вправа «У
цирку»
3. Дидактична гра
«Фокусник»
4. Утворення числа 9.
Знайомство з цифрою 9
5. Фізкультхвилинка
6. Закріплення знань про
число і цифру 9
7. Розв’язування задач
8. Підсумок
Коментарі
Дописати коментар