Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі. Тема: Число і цифра 9. Утворення числа 9

 

Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі.

Тема: Число і цифра 9. Утворення числа 9

Програмовий зміст: ознайомити з утворенням числа 9, цифрою9; продовжити формувати навички кількісної та порядкової лічби; вправляти в утворенні кожного наступного числа шляхом додавання одиниці; закріплювати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати довільну увагу; виховувати любов до тварин, цікавість.

Матеріал: магнітна дошка або фланелеграф; вісім фігурок тварин (мавпа, кішка, собака, віслюк, тигр, кінь, ведмідь, слон), на яких зображені цифри від 1 до 9; незакінчений малюнок гусениць; палички для лічби; роздавальний: набір квадратів синього (8 шт.) і зеленого (1 шт.) кольорів; картка із цифрою 9 для розфарбовування; картки із цифрами від й до 9; палички для лічби; олівці.

Структура заняття

1.     Організаційний момент

2.     Дидактична вправа «У цирку»

3.     Дидактична гра «Фокусник»

4.     Утворення числа 9. Знайомство з цифрою 9

5.     Фізкультхвилинка

6.     Закріплення знань про число і цифру 9

7.     Розв’язування задач

8.     Підсумок




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)