Літературне+театральне образотворення «Розучування вірша Т.Г.Шевченка «Встала весна» за допомогою мнемотехніки»

 Програмовий зміст: Вчити дітей уважно слухати і свідомо сприймати вірш, відповідати на запитання вихователя. Продовжити вчити дітей розповідати вірш за схемою. Уточнити і розширити знання дітей про зміни у житті тварин весною.  Розвивати мовлення, увагу, творчість та фантазію під час виконання завдань. Виховувати цікавість до художніх творів.

Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, мнемотаблиця до вірша «Встала весна»

Структура заняття.

1.     Сюрпризний момент

2.     Дидактична гра «Весна»

3.     Читання вірша Т.Г.Шевченка вірша «Встала весна»

4.     Бесіда за змістом вірша

5.     Фізкультхвилинка

6.     Заучування вірша за допомогою мнемотаблиці «Встала весна»

7.     Читання вірша за бажанням дітей

8.     Підсумок.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)