Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі. Тема «Розв’язування задач, орієнтування в просторі»

 

Програмовий зміст: закріплювати в дітей навички кількісної лічби, знання  цифр 1-8; удосконалювати навички арифметичних дій, продовжувати формувати уявлення про властивості та розмір предметів, уміння орієнтуватись у просторі; розвивати логічне мислення; ви­ховувати уважність, самостійність.

Матеріал: магнітна дошка або фланелеграф; аркуш паперу фор­мату' (А2, АЗ) з намальованою сіткою з клітинками-основами для гри «Шукачі скарбів»; кружечок; паперові стрілки (15 шт.); пло­скі фігури (2 м’ячі, 3 зайці, 2 яблука, 2 цукерки); картки з цифра­ми 1-8, знаками («+», «-», «=»); малюнок із зображенням кеглів; підписи під малюнком; аркуш паперу, хусточка, картки з цифра­ми 1-5; числові картки із загальною кількістю предметів на кожній 1-8; закладка; палички для лічби.

 

Структура заняття

1.     Організаційний момент

2.     Складання і розв’язування задач

3.     Утворення числа 8

4.     Ознайомлення із цифрою 8

5.     Дидактична гра «Скажи скільки?»

6.     Фізкультхвилинка

7.     Дидактична гра «На що схоже?»

8.     Підсумок



 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)