Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі. Тема «Розв’язування задач, орієнтування в просторі»
Програмовий зміст: закріплювати в дітей навички кількісної лічби, знання цифр 1-8; удосконалювати навички
арифметичних дій, продовжувати формувати уявлення про
властивості та розмір предметів, уміння орієнтуватись у просторі;
розвивати логічне мислення; виховувати уважність, самостійність.
Матеріал: магнітна
дошка або фланелеграф; аркуш паперу формату' (А2, АЗ) з намальованою сіткою з
клітинками-основами для гри «Шукачі скарбів»; кружечок; паперові стрілки (15
шт.); плоскі фігури (2 м’ячі, 3 зайці, 2 яблука, 2 цукерки); картки з цифрами
1-8, знаками («+», «-», «=»); малюнок із зображенням кеглів; підписи під
малюнком; аркуш паперу, хусточка, картки з цифрами 1-5; числові картки із
загальною кількістю предметів на кожній 1-8; закладка; палички для лічби.
Структура заняття
1. Організаційний момент
2. Складання і розв’язування задач
3. Утворення числа 8
4. Ознайомлення із цифрою 8
5. Дидактична гра «Скажи скільки?»
6. Фізкультхвилинка
7. Дидактична гра «На що схоже?»
8. Підсумок
Коментарі
Дописати коментар