Дитина в соціумі+художньо – продуктивне образотворення Тема: Виховуємо бережливість. Наші іграшки(комплексне)


Програмовий зміст.

Розвивати творчі здібності, увагу, вміння перевтілюватися, сприйнятливість до краси іграшки.

Виховувати бережне ставлення до іграшок, дружні стосунки між дітьми.

Закріпити знання дітей про іграшки, їхні властивості. Вчити складати описові розповіді про іграшку. Спонукати дітей до рухової активності під час заняття.


Матеріал. різноманітні іграшки, вітрина для іграшок, аркуш паперу, олівці або фломастери.


Структура заняття

1.Організаційний момент

2.Читання вірша А. Костецького «Найкраща іграшка»

3. Бесіда за змістом тексту вірша

4.Дидактична гра «Скажи лагідно»

5.Дидактична вправа «Що із чого?»

6.Психогімнастика «Про що хоче сказати нам іграшка?»

7. Хвилинка роздумів «Яка іграшка найулюбленіша».

8.Самостійна робота дітей

9.Підсумок.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)