Літературне + театралізоване образотворення Інтегроване заняття (художня література +аплікація) Тема. Розучування вірша М. Познанської"Конвалії"
Програмовий зміст :вчити дітей уважно слухати та запам'ятовувати віршований твір, використовуючи мнемотехнічні прийоми-мнемотаблиці. Відповідати на запитання за його змістом. Закріпити вміння дітей виконувати нетрадиційні техніку тичкування,самостійно складати композицію з декількох складових.Розвивати поетичний слух, пам' ять, мовлення. Виховувати любов до природи, вміння милуватися красою квітів.
Матеріал : вірш М. Познанської"Конвалії", ілюстрації із зображенням конвалій, мнемотаблиця до вивчення вірша.
Обладнання: картон любого кольору, зелений папір, нарізані квадратики білої серветки, олівець, ножиці, клей, підкладка,ганчірка.
Хід заняття
1.Організаційний момент
2.Читання вірша М. Познанської"Конвалії"
3.Бесіда за змістом вірша
4.Читання вірша М. Познанської"Конвалії"
5.Читання вірша дітьми за бажанням
6.Вправи для очей
7.Практична робота дітей
8.Підсумок
Коментарі
Дописати коментар