Логопедичне заняття на автоматизацію звуків "Ш", "С"; диференціацію звуків "Ш-С".

Логопедичне заняття на автоматизацію звуків "Ш", "С"; диференціацію звуків "Ш-С".

 Мета: закріплювати правильну артикуляцію звуків"Ш" та "С"; продовжувати вчити визначати місце звука у слові, визначати наявність чи відсутність звука у слові . Розвивати фонематичні процеси, пальцевий праксис,мовленнєвий видих, переключення, увагу,пам'ять. Виховувати активність, пізнавальний інтерес.

   Структура заняття:
1. Привітання.
 2. Артикуляційна гімнастика "Допоможи змійці доповзти до насосу та шини".
3. Вправа на дихання "Здуй листочок"
4. Диференціація "С-Ш" насос-змійка...
5. Гра "Що далі?"-ритмічний ряд.
6. Гра"Четвертий зайвий"
 7. Гра "Що зникло?"
8. Підсумон.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)