Навчання елементів грамоти Тема :"Ми розумні дошкільнята, вправі хлопчики й дівчатка"
Програмовий зміст: закріплювати вміння виділяти звуки у словах; розрізняти м'які та тверді приголосні звуки ;закріпити знання про особливості голосних і приголосних звуків ; продовжувати вчити виконувати звуковий аналіз слів різної звукової структури, визначати кількість складів у слові, вчити складати речення із заданим словом та за графічними схемами. Формувати початкові вміння читати склади, слова, словосполучення, речення ; розвивати у дітей фонематичний слух, мовленнєво-слуховий контроль, уяву, творче мислення, дрібну моторику пальців рук. Виховувати самостійність, допитливість.
Матеріал: схеми для звукового аналізу, фішки, схеми речень, предметні малюнки.
Структура заняття
1.Психогімнастика
2.Самомасаж
3.Гімнастика для очей
4.Гра: Сонечко і хмаринка
5.Звуковий аналіз слів
6.Дидактична гра"Склади речення"
7.Вправа"Розумова гімнастика"
8.Підсумок
Коментарі
Дописати коментар