Самостійна Художня Діяльність. Тема: «Люби природу і вона тобі віддячить»
Самостійна Художня Діяльність.
Тема: «Люби природу і вона тобі віддячить»
Мета: спрямовувати увагу дітей на те, що кожна людина є відповідальна за все те, що відбувається на нашій планеті; формувати уявлення про природні багатства. Вчити класифікувати їх; продовжити формувати уявлення про те, з чого виростає рослина (насіння, цибулина, кореневище, бульба) розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати почуття гідності, самоповаги, працьовитість.
Матеріал: добірка сюжетних (предметних) малюнків для розкриття теми «Городні рослини» за вибором вихователя; дзеркальця, скриня.
Конспект заняття
I. Організаційний момент
Вихователь: Діти, сьогодні я зустріла пташку і вона проспівала мені один секрет.
Мені пташка відкрила секрет І на вушко шепнула здаля:
Є на світі багато планет,
Та найкраща планета — Земля.
Вихователь: На якій планеті ми живемо? Чому наша Земля найкраща? Як ви гадаєте, чи є на Землі найважливіша людина?
II. Основна частина Розповідь вихователем легенди
Було в одного батька три сини. Виросли вони і роз’їхалися у різні місця. Один із них навчав людей, другий лікував, а третій вирощував хліб. Якось вони приїхали до батька на гостину. За вечерею почали вони сперечатися:
— Я — найважливіший на Землі, адже я навчаю людей.
— Ні, я,— заперечив другий,— адже я лікую людей, щоб вони були здоровими.
— Ні, я,— сказав третій,— адже я вирощую хліб, щоб люди мали що їсти.
Довго вони сперечалися, і вирішили піти до старого мудреця.
Вислухав він їх, усміхнувся і промовив:
— Погляньте, в цю скриньку, там у чарівному дзеркалі ви побачите найважливішу людину.
Подивилися брати в дзеркало і побачили в ньому всіх трьох.
Здивувалися брати, а мудрець сказав:
— Це правда. Кожен із вас найважливіший на Землі. Адже кожен із вас дбає про те, щоб життя на Землі було краще.
Зрозуміли брати: чим краще вони будуть виконувати свою справу, тим кращою і веселішою буде наша планета...
Вихователь: А що ви робите, щоб наша планета була красивою? А що можна ще зробити? Виготовлення колажу «Як знищується природа»
Діти працюють. Кожному потрібно з газет, журналів, ілюстрацій обрати ті, що шкодять природі (загазована труба, висипане сміття, вирубані ліси і т.д.) Після того як діти виготовлять колаж, розповідають чому саме ці картинки вони обрали.)
Вихователь: Діти, а як природа віддячує людям?
Дидактична гра «Дари природи»
Дітям потрібно класифікувати:
Природа дає воду: річки, моря, озера, дощ.
Природа дає рослини: фрукти, овочі, ягоди, гриби, квіти, трави, дерева, водорості. Природа дає життя тваринам: дикі, свійські тварини, риби, птахи, комахи.
Природа дає корисні речовини: сіль, пісок, глина, золото.
Вихователь: Діти, кожен із вас хоче зробити добру справу. Хто ж із вас найважливіший? Давно немає мудреця. Але скринька його залишилась. Ось вона. І щоб ви переконались у тому, що кожна людина найважливіша, я відкрию вам цю скриньку, і там у дзеркалі ви побачите найважливішу людину. Хай кожен із вас подивиться у дзеркало. Але коли ви побачите цю людину, нікому не кажіть, хто це, а почекайте, поки всі подивляться. (Діти дивляться в дзеркало. Вихователь звертається до кожної дитини.)
Розгляньте уважно цю людину, запам’ятайте колір волосся, очей цієї людини. Подумай, хто ця людина, як її звати. Намалюйте портрет цієї людини і напишіть ім’я.
Кожен з вас повинен берегти нашу Землю. А як це зробити?
Дидактична гра «Збережи природу»
Діти по черзі називають правила.
Вихователь: Якщо людина працьовита. То природа завжди їй допомагає. А яка праця у людей навесні? Як вирощують рослини?
Вправа «Ланцюжок»
Діти викладають асоціаційний ряд «Що спочатку, що потім»
(послідовного вирощування цибулі, картоплі, петрушки, моркви.)
III. Підсумок
Вихователь: Отже, ви впевнились у тому, що кожен із вас — найважливіша людина на Землі!
Коментарі
Дописати коментар