ЦУПЖ. Тема: "Мій друг - велосипед!"

 Цікаві уроки практичного життя. Тема: "Мій друг - велосипед!"

Мета: систематизувати та закріпити правила безпечної їзди на велосипеді; привернути увагу до небезпечних ситуацій, що можуть, виникнути; підкреслити значення велосипедних прогулянок як приємного і корисного для здоров'я виду дозвілля. Сприяти зміцненню різних груп м'язів. Розвивати увагу, швидкість реакції. 

Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. 

Відзначити, що такі прогулянки не завдають шкоди довкіллю.

Структура заняття

1. Загадка провелосипед

2. Робота з енціклопедією (винекнення велосипеда)

3. Правила користування велосипедом

4. Велосипедистам забороняється...

5. Фізкультпауза

6. Перегляд відео-ролика "Мій друг - велосипед!"

7. Підсумок




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)