Дитинав сенсорно-пізнавальному просторі.Тема: «Орієнтування в часі. Величина предметів»

 Тема: «Орієнтування в часі. Величина предметів»

Програмовий зміст: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання. Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя. Виховувати інтерес до занять із математики.

Матеріали: презентація; картки із зобра­женням їжака й ведмедя, ілюстрації "Частини доби"; смужки різної довжини

Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"

2. Зустріч з їжачком й ведмедиком.

3. Бесіда за ілюстрацією «День і ніч»

4. Розгляд картинок "Частини доби"

5. Фізкультхвилинка з танцюючим Іжачком.

6. Гра "Коли і що ми робимо" (діяльність у різні частини доби).

7. Гра «Порівняй стрічки» (довжина)

8. Підсумок




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)