Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім


Програмовий зміст:  формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геомет­ричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; ви­ховувати спостережливість.

Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, на­дворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометрич­них фігур ( квадрат,  трикутник,  круг).

Структура  заняття

1. Психогімнастика.

2. Гра «Що спочатку, що потім»(частини доби).

3. Гра «Колобок»

4.  Фізкультхвилинка.

5. Гра «Склади казку»

6. Підсумок заняття.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)