Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба.

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба.

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною й шириною методом накладання, розуміти слова стіль­ки, скільки, порівну, вирази більше на один, менше на один; вправляти в кількісній лічбі в межах 5; Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра «Порівняй олівці» (величина).

3. Гра «Порахуй олівці» (стіль­ки, скільки, порівну)

4. Гра «Назви колір олівців».

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Широкий-вузький»

7. Гра "Товстий-тонкий"

8. Підсумок заняття.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)