Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема. Величина предметів. Геометричні фігури.


Програмовий зміст:
учити кількісної лічби в межах 3; закріпити поняття «вищий», «нижчий»; вміння порівнювати предмети за висотою, співвідносити кількість предметів із цифрою; продовжувати вправляти у складанні цілого з геомет­ричних фігур.  Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра «Збери небезпечні предмети».

3. Гра «На яку фігуру схоже» (геомет­ричні фігури).

4.   Гра «Склади малюнок».

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Песики на прогулянці» (порівняння  за висотою).

7. Гра "Знайди песикам будинки"

 8. Підсумок заняття.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)