Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема: Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури.

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури.

Програмовий зміст: вчити дітей складати групу з окремих предметів; закріпити рахунок та цифри 1, 2, 3; удосконалити вміння порівнювати предмети за величиною; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика."Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Зувтріч з ведмедиком.

3. Гра «Назви та порахуй осінні листочки».

4. Гра "Допоможемо звірятам облаштувати житло" (складання групи з окремих предметів)

5. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "У ведмедя у бору"

6.Гра «Допоможи ведмедику підібрати віконечко» (колір, форма). 

7. Підсумок заняття.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)