Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема. Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема. Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між.
Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до занять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.
Матеріали: презентація.Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2. Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".
3. Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"
4 Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)
5..Фізкультхвилинка зі сніговичком.
6. Гра «Назви прикраси на ялинці».
7. Ігрова вправа «Де знаходяться подарунки» (орієнтування у просторі).
8. Підсумок заняття.
Коментарі
Дописати коментар