Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема. Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) 

Тема. Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за, між.

     Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до за­нять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.

Матеріали: презентація.Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".

3. Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"

4 Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)

5..Фізкультхвилинка зі сніговичком.

6. Гра «Назви прикраси на ялинці». 

7. Ігрова вправа «Де знаходяться подарунки» (орієнтування у просторі).

8. Підсумок заняття.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)