Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема. Порівняння груп предметів. Орієнтування в часі.

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема. Порівняння груп предметів. Орієнтування в часі.

Програмовий зміст: формувати вміння орієнтуватися в просторі, розрізняти й правильно називати чотири пори року, закріпити поняття просторових уявлень, використовуючи слова над, під, між; продовжувати вчити розуміти й правильно використовувати слова та вирази порівну, більше на один, менше на один; учити співвідносити кількість предметів із цифрами; вміння порівнювати множини предметів. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Сюрпризний момент. Прилетіла сніжинка.

2. Гра «Пори року» (орієнтування в часі). 

3. На гастини до Саші і Маші 

4.Гра "Погодуємо пташечок"(рахунок, просторові уявлення)

5. Фізкультхвилинка.

6.Гра «Порахуй сніговиків» (стільки ж, порівну, більше на один, менше на один).

7. Підсумок заняття.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)