Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі

     Програмовий зміст: удосконалювати в умінні рахувати предмети, порівнювати множини за кількістю, визначати на скільки більше, на скільки менше, порівно (однаково); вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, закріпити понят­тя «ліворуч», «праворуч», використовуючи прийменники над, під, вище, нижче, поряд, за, поміж і тд. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.

     Матеріал: презентація.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Привітання з малятами.

2. Розгляд кімнати з розкиданими іграшками.

3. Ігрова вправа «Порахуй полиці та іграшки на них».

4. Фізкультхвилинка.

5. Ігрова вправа «Знайди відміності».

6. Ігрова вправа «Хто, де знаходиться».

7. Підсумок заняття.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)