Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі
Програмовий зміст: удосконалювати в умінні рахувати предмети, порівнювати множини за кількістю, визначати на скільки більше, на скільки менше, порівно (однаково); вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, закріпити поняття «ліворуч», «праворуч», використовуючи прийменники над, під, вище, нижче, поряд, за, поміж і тд. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Матеріал: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання з малятами.
2. Розгляд кімнати з розкиданими іграшками.
3. Ігрова вправа «Порахуй полиці та іграшки на них».
4. Фізкультхвилинка.
5. Ігрова вправа «Знайди відміності».
6. Ігрова вправа «Хто, де знаходиться».
7. Підсумок заняття.
Коментарі
Дописати коментар