Дитина у світі природи «Як природу збережемо, так здоров'я враз знайдемо»

 Дитина у світі природи «Як природу збережемо, так здоров'я враз знайдемо»

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що людина - частинка природи. Вчити дітей дотримуватись законів природи, тому що це необхідно як для здоров'я людини, так і для здоров'я природи. Закріпити та поглибити знання дітей про повітря та воду, їхні властивості, про значення води , повітря , сонця, для всього живого. Формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості. Розвивати позитивне емоційно – ціннісне ставлення до природного довкілля. Виховувати бажання оберігати рідну природу, примножувати її, не псувати навколишнє середовище шкідливими звичками .

Cтруктура заняття

1.Організаційний момент. Вітання з малятами.

2.Читання вірша «Що таке природа?»

3.Загадка про сонце (бесіда про сонце)

4.Вправа «Кому потрібне сонечко».

5.Рухлива гра «Сонечко і дощик»

6.Загадка про повітря (бесіда про повітря)

7.Вправа «Кому потрібне повітря»

8.Бесіда про воду

9.Міркування «Що може забруднити природу»

10.Вправа «Розсортуй сміття»

11.Підсумок заняття.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)