Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Число і цифра 2. Пара. Широкий, вузький"


Прогамовий зміст:
продовжувати знайомити з числом і цифрою 2;  ознайомлення з поняттям "пара"; вправляти порівнювати предмети  з певною кількістю, співвідносити цисло з цифрою1, 2; продовжувати формувати навички навчально – пізнавальної діяльності; формулювати висновки результатів порівняння, вживаючи терміни "більше", "менше", "порівну". Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зорове та слухове сприймання. Виховувати інтерес до занять, працьовитість, самостійність.

    Структура заняття

1. Організаційний момент. Вітання.

2. Подорож з космонавтами Грішою та Мішою.

3. Гра "Дорога до космодрому"

4. Політ у космос. Зустріч з прибульцями.

5.  Гра "Фото від прибульців" ("більше", "менше", "порівну"). 

6. Фізкультхвилинка. 

7. Ознайомлення з поняттям "пара".

8. Дидактична гра "Знайди пару".

9. Гра "Допоможи прибульцям знайти свою доріжку" (широкий, вузький).

10. Підсумок.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)