Художньо–продуктивне образотворення(малювання) Тема. Я не просто дитина — я маленька людина

 Художньо–продуктивне образотворення(малювання)

Тема. Я не просто дитина — я маленька людина

Програмовий зміст: формувати уявлення про мешканців планети Земля; вчити дітей передавати в малюнку образ дитини, маленької людини; вчити складати зображення з простих частин: кругла голова, конусоподібний тулуб, прямі руки, ноги; закріплювати вміння дотримувати пропорцій; підводити до оцінки готових робіт. Розвивати дрібну моторику рук; уяву, відчуття форми й кольору. Виховувати бажання малювати; прагнення домагатися гарного результату

Матеріал: аркуш паперу білого кольору, простий олівець, фарби, пензлик, стакан з водою або кольорові олівці. https://youtu.be/Rhg9p-AUZn8



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)