Літературне +Театральне образотворення Тема. Читання оповідання В. Сухомлинського "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"
Програмовий зміст: продовжувати читати дітям твори морально - етичного змісту;навчати емоційно-образного сприйняття змісту оповідання; збагачувати словник прикметниками і порівнянням, які означають ознаки. Формувати в дітей уміння створювати та підтримувати гарний настрій. Розвивати зв'язне мовлення, мислення, кмітливість. Виховувати любов до краси зимового світу, доброзичливість.
Структура заняття
1.Організаційний момент
2.Бесіда "Мій настрій"
3.Загадка про сніжинку
4.Читання оповідання В. Сухомлинського "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"
5.Бесіда за змістом прочитаного
6.Дидактична гра "Хто сховався за сніжинкою"
7.Підсумок
Коментарі
Дописати коментар