Літературне +Театральне образотворення Тема. Читання оповідання В. Сухомлинського "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"

Програмовий зміст: продовжувати читати дітям твори морально - етичного змісту;навчати емоційно-образного сприйняття змісту оповідання; збагачувати словник прикметниками і порівнянням, які означають ознаки. Формувати в дітей уміння створювати та підтримувати гарний настрій. Розвивати зв'язне мовлення, мислення, кмітливість. Виховувати любов до краси зимового світу, доброзичливість. 

Структура заняття

1.Організаційний момент

2.Бесіда "Мій настрій"

3.Загадка про сніжинку

4.Читання оповідання В. Сухомлинського "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"

5.Бесіда за змістом прочитаного

6.Дидактична гра "Хто сховався за сніжинкою"

7.Підсумок



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)