Ознайомлення із соціумом Тема. "Я та моя родина"


Програмовий зміст
: формувати у дітей уявлення про сім'ю, її склад,
родинні стосунки ;викликати пізнавальний інтерес до захоплень членів своєї родини, розвивати зв' язне мовлення, вміння спілкуватися ;виховувати почуття гордості, любові та поваги до членів сім'ї.

Структура заняття

1.Ігрова ситуація

2.Бесіда про поняття "Сім'я"

3.Дидактична гра "Члени моєї родини"

4.Фізкультхвилинка

5.Дидактична гра "Зроби так"

6.Мовленнєва вправа "Назви лагідно"

7.Заучування прислів'я

8.Підсумок


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пізнавальне заняття. Тема: "Моя улюблена іграшка"

21.11.2023 Інтегроване заняття «Лісова школа» (мовлення+дит. в сенсорно-пізнавальному просторі)

10 жовтня 2023 року Комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Люби і знай свій рідний край» (мовлення дитини+ дитина в природньому довкіллі)