Пізнавальне заняття.Тема: "Моя улюблена іграшка" Мета: узагальнити поняття «іграшки», формувати знання про властивості, якості і функціональні призначення іграшок.Викликати інтерес і бажання гратися з іграшками, використовувати іграшку за призначенням. Дати знання про фабрику іграшок, процес виготовлення м'якої іграшки.Розвивати мовленнєву активність дітей.Навчити дітей дбайливіше ставитися до іграшок.Виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Структура заняття 1. Загадка про іграшки 2. Вірш І. Січовик "Іграшки" 3. Презентація своєї улюбленої іграшки. 4. Вправа "Скажи лагідно" 5. Дидактична гра "Що із чого?" 6. Як до нас приходить м'яка іграшка. 7. Підсумок
Програмовий зміст : сприяти елементарному розумінню дітьми взаємозумовленостей компонентів живої природи. Продовжувати знайомити дітей із загадковим світом природи, дати уявлення про те, що ліс – цілісна система, де кожний живий організм має своє значення. Удосконалювати вміння складати описову розповідь за допомогою мнемотаблиць. Розвивати асоціативне, абстрактне та логічне мислення, уміння зіставляти, порівнювати предмети або явища і знаходити в них схожість, встановлювати причиново-наслідкові зв’язки між об’єктами та явищами. Закріпити знання про різноманіття птахів, їх класифікацію. Закріпити вміння розрізняти і класифікувати рослини (дерева, кущі, квіти), співвідносити дерева з їх листочками і плодами. Закріпити знання дітей про збільшувальне скло, його можливості; дрібних представників тваринного світу (комах),шкоду та користь , яку вони приносять. Виховувати екологічне мислення, любов до природи.
Піший перехід до осіннього квітничка Мета: вчити пізнавати рослини, які ростуть в осінньому квітнику, впізнавати за зовнішним виглядом (листя, квіти). Закріплювати знання про квіти - чорнобривці, хризантеми; збагачувати словник дитини; виховувати інтерес до пізтнання природи.
Коментарі
Дописати коментар